Den lilla familjen

Den lilla familjen i sin helhet. Barnreumatism. Utbrändhet. Lycka och olycka.

Jobbig känsla

Publicerad 2016-01-16 11:43:14 i

Irriterande att inte må bra! Efter en veckas semester så vill man komma hem och vara pigg och glad. 
Men nej, värk och ångest plågar mig. Vill helst krypa under täcket och inte komma fram förrän vårsolen börjar skina in och störa mig.  

Min målning som jag håller på med borde bli färdig idag. Hoppas jag. 
På sista tiden så känner jag mig missnöjd med det jag målar. 
Måste försöka ändra på detta destruktiva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma Lena

Den lilla familjen: Mamma Lena, dotter och bonushundar. Dotter lever med barnreumatism (JIA) och mamma Lena sprang in i väggen för x antal år sedan. Bloggen kan innehålla spår av ironi och en stor dos 'glimten i ögat'.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela