Den lilla familjen

Den lilla familjen i sin helhet. Barnreumatism. Utbrändhet. Lycka och olycka.

Ärtan blir ompysslad

Publicerad 2015-11-26 16:30:00 i Allmänt, Om vad som helst,

Stillar mig i mitt julstök och tar en kall vinglögg (med is och citron) under tiden jag bloggar lite.
Nu låter det som att jag julstökar som aldrig förr, men nej, så är inte fallet. Jag gillar att göra det enkelt och stressfritt. Det kanske bara tar lite längre tid för mig!? Jag har så mycket annat runt i kring mig bara.
Och tända ljus och sippa glögg, det hinner jag alltid. :)
Och jag måste få säga att glögg snart ligger på delad plats med kaffet på min drickalista.
Nu är ju det mesta föränderligt, men just i detta nu, som vi vill vara, i nuet, så är det så.
 
Idag fick Ärtan (min bil) på sig vinterskruden = vinterdäcken.
En snäll kille vid namn Niclas bytte däcken för 150 kr. Super! Tack!
Det är så härligt att ha människor i sin omgivning som hjälper till med ditt som datt.
Jag är så jäkla lyckligt lottad! <3
 

Och till råga på allt så hade Niclas en underbar hund i sin ägo som jag fick äran att ta hand om under tiden.
Underbar hund! :)
 
 
 

Vimse var namnet! :)
 
Förhoppningsvis så kommer Vimse (och Niclas) och hälsar på imorgon Fredag då det är fest och utgång.
Bjöd båda på fest och Vimse får stanna hemma sedan med dotter och vän under tiden.
Vi får väl hoppas att de kommer! :)
Och alla andra goa vänner!
Om du känner dig träffad så kommer du vid 18-tiden imorgon och umgås med andra goa vänner och lite öl, vin, grogg eller dylikt. Välkommen!! :)

Nu är det nog dags att fortsätta att julstöka lite.
 
Love! <3
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma Lena

Den lilla familjen: Mamma Lena, dotter och bonushundar. Dotter lever med barnreumatism (JIA) och mamma Lena sprang in i väggen för x antal år sedan. Bloggen kan innehålla spår av ironi och en stor dos 'glimten i ögat'.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela